Blog

BARRIER® deschide o nouă franciză la Sighetul Marmației

Pe celebra strada Dragoș Vodă s-a deschis, la numărul 5, cel de al doilea magazin din lanțul BARRIER®  din Maramureș.  Showroom-ul a devenit repede neîncăpător pentru clienții fideli ai brandului BARRIER® și asta pentru că  Electric Plus-deținătoarea brandului BARRIER®  a obișnuit clientela cu un standard foarte ridicat al calității produselor și serviciilor.

Emoționant a fost și discursul doamnei Doina Bejan, Regional Sales Manager – aria de vest: “Am deosebita plăcere să anunț deschiderea în acest nou magazin BARRIER®  a unui centru de educare și informare a consumatorilor. Sunt fericită ca am pornit pe acest drum. An de an sute de mii de romani aleg calitatea, aleg produse eficiente energetic. Datorită unor astfel de clienți BARRIER®  a ajuns să fie nu doar un brand, ci un stil de viață, o experiență senzorială, o infuzie de trai echilibrat, cu cele mai anvangardiste produse din întreaga lume.” 

Panglica a fost tăiată de Alexandra Săsărman, Administrator franciza BARRIER® , ea însăși o promotoare a calității și a unui stil de viață echilibrat.

România este o piață mare, românilor le place să renoveze, să construiască, își iubesc casa. Scopul francizelor BARRIER® este să ne asigurăm o creștere pe această piață, să ne consolidăm poziția și, de asemenea, să fim prezenți în cele mai importante orașe din țară.

”Extinderea se va face ușor, nu este o cursă pentru a deschide cât mai multe magazine, ci să fim lideri pe piețele în care activăm. Piața din România se va consolida ca orice piață emergentă, probabil că vor mai ieși actori din piață.” (Adriana Mazilu  – Manager Dezvoltare Francize)

Prin această inaugurare ne dorim să dezvoltăm rețeaua de parteneri și să creștem comunitatea BARRIER®  din județul Maramureș. Francizele găsesc în BARRIER® un partener de încredere, care vă va fi alături pe tot parcursul procesului de alegere, configurare și instalare a noilor ferestre si uși.

Motorul care dă viață businessului creat de antreprenorii români Liliana și Adrian Gârmacea este parcul industrial  din orașul Bacău.

Acum, în momentul în care spui calitate, spui BARRIER®. Practic, pentru noi aceste francize reprezintă o carte de vizită. Cel mai important pentru orașul Bacău este că are o astfel de companie, ca Electric Plus, care se dezvoltă.

”Povestea firmei noastre s-a născut în Bacău, în anul 1995. În primul nostru magazin vindeam jaluzele verticale și sisteme de alarme. Ascensiunea pe care a cunoscut-o compania a fost favorizată de oameni dedicați, dispuși la efort, oameni competenți, care sunt lângă noi și astăzi.” (Adrian Gârmacea – CEO Electric Plus) 

Suntem un exemplu viu că viața se poate schimba radical în bine atunci când există încredere, determinare și parteneri de nădejde. Suntem o companie românească care face concurență investitorilor străini și dorim să ne dezvoltăm inclusiv aici, acasă. Electric Plus a făcut ca acasă să însemne Bacău pentru 400 de angajați, pentru copiii și familiile lor.

Printre beneficiile pe care le oferă o afacere proprie în sistem franciză BARRIER®  se numără: o rețea în continuă expansiune, cu un număr de peste 300 de parteneri activi, showroom-uri amplasate strategic și elemente de identitate vizuală cu un design unic, care rămân în mintea consumatorilor. În plus, aderarea la rețeaua de francize BARRIER®  permite unui francizat să beneficieze de rezultatele campaniei integrate de marketing.

“Consumatorul român are un apetit pentru cumpărături, dar studiază raportul calitate-preț, ține cont de brand, iar în momentul achiziționării unui produs intervine emoția.” (Gabriel Miron – Manager Marketing)