În contextul actual al modernizării și privind mai puternic în direcția piață și client, BARRIER a deschis oficial noul showroom din Timișoara, joi 11 mai 2017 ora 15.00.

Blog

Deschiderea oficială a noului showroom din Timișoara

Senzația de bine, începe, de astăzi, și pentru timișoreni, cu produsele și serviciile Barrier. Fiecare proiect de construcție este individual și diferit. Profitând de know-how-ul nostru îndelungat în domeniul planificării și realizării tâmplăriei termoizolante, oferim consiliere în aspectele importante: cheltuieli, costuri, beneficii, avantaje și multe altele.

Noul sediu se află pe Calea Șagului Nr. 80. Calea Șagului este un cartier din Timișoara amplasat în partea de sud a Timișoarei, pe șoseaua spre localitatea Șag. Noua locație va asigura cele mai bune condiții pentru satisfacerea cerințelor de calitate, cele mai înalte, ale clienților finali.

Totul este posibil, este pentru timișoreni un stil de viață. Munca noastră este realizarea de proiecte aparent imposibile.

Fiecare produs al nostru este inovativ,  sigur, durabil și la fel de individual ca dorințele fiecărui consumator. Fie pentru izolație termică, fie pentru protecție antiefracție sau izolație fonică, ferestrele noastre se potrivesc nevoilor personale. În cazul tuturor nivelurilor de echipare există liberă alegere la proiectare: de la albul clasic, la aspectul lemnului natural până la culori solide puternice.

Nu putem face nimic împotriva creșterii prețurilor la energie, însă putem  face ceva în privința consumului personal de energie. Din cauza ferestrelor prost izolate se pierde energie valoroasă neutilizată. Cu noi, economia de energie, devine o joacă de copii!

Cu sistemele noastre de ferestre oricine poate avea consumul de energie sub control. Valorile ridicate de izolație asigură un consum redus de energie decât în cazul ferestrelor vechi. Cu noile ferestre ,cu consum redus de energie, fiecare consumator ia decizia corectă. Astfel se reduce în mod semnificativ consumul de energie și se economisesc bani cash.

”Am realizat deja foarte multe și mai avem încă multe planuri de viitor. Odată cu finalizarea primului ciclu de investiție a parcului industrial, acum un an, am pus bazele comunicării noastre transparente și tangibile despre strategiile, activitățile și țelurile pe care le avem. Cu al doilea ciclu de investiție, acum, dorim să ne continuăm obiectivul ambițios ales și să oferim o privire de ansamblu în ceea ce privește strategia Barrier asupra sustenabilității, responsabilității produselor noastre, protecției mediului înconjurător, angajaților și colaboratorilor noștri.” (Gabriel Miron – Manager Marketing)