academia Barrier

Această secţiune vă oferă cele mai importante informaţii despre:

  • Programele de dezvoltare dedicate reprezentanţilor de vânzări şi persoanelor din franciza dumneavoastră care au responsabilităţi de management operaţional sau strategic
  • Teste şi calificative pentru evaluarea eficienţei programelor de dezvoltare

Pentru a obţine un nivel ridicat de performanţă în vânzări vă propunem programe de training adresate personalului din franciza și vă punem la dispoziţie instrumente şi metode eficiente de dezvoltare profesională, atât pentru personalul de vânzare, cât şi pentru angajaţii cu responsabilităţi manageriale.

Direcţiile de dezvoltare pe care vi le propunem pun accent atât pe creşterea nivelului de cunoştinţe despre produsele, serviciile şi procedurile Barrier, cât şi pe îmbunătăţirea abilităţilor specifice de vânzare, comunicare şi relaţionare cu clienţii. Prin aceste două direcţii dorim să contribuim la performanţele afacerii dumneavoastră şi la desfăşurarea unui act de vânzare conform standardelor unui lider de piaţă care doreşte să păstreze şi să-şi consolideze această poziţie.

Programe de dezvoltare:

Pentru reprezentanţii de vânzări:

  • Înţelegerea brandului Barrier şi dobândirea atitudinii de vânzare în spiritul valorilor Barrier, astfel încât interacţiunea cu clienţii să se desfăşoare la un nivel de calitate care să reprezinte un bun diferenţiator în piaţă
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor Barrier
  • Înţelegerea procesului de vânzare faţă în faţă, cunoaşterea tehnicilor de vânzare, dezvoltarea abilităţilor specifice de vânzare, comunicare şi relaţionare cu clienţii

Pentru persoanele cu responsabilităţi de management operaţional:

  • Participarea la toate programele dedicate personalului de vânzări
  • Cunoaşterea operaţiunilor specifice şi a noţiunilor de baz[ de merchandising, marketing şi stock management pentru managementul eficient al activităţii din magazine
  • Dezvoltarea abilităţilor de management personal şi de echipă

Pentru cei ce ocupă poziţii cu responsabilităţi de management strategic:

  • Îmbunătăţirea competenţelor în domeniile financiar şi marketing strategic
  • Dezvoltarea abilităţilor de management personal şi de echipă
  • Planificarea şi dezvoltarea afacerilor

Programele de dezvoltare dedicate personalului cu responsabilităţi de vânzare şi coordonare, din reţeaua de francize Barrier, cuprind şi module on-line destinate pregătirii pentru sesiunile de curs care se vor desfăşura la sală. Acestea au rolul de a asigura participanţilor un nivel de cunoştinţe specific de baz[ şi de a-i familiariza cu noţiunile şi conceptele pe care le vor întâlni şi detalia în cadrul sesiunilor la sală.