Blog

Marketingul, investiție sau cheltuială?

Toată lumea are nevoie de sfaturi și strategii de marketing. Chiar și cei care au afaceri de succes.

Marketingul creează pentru orice afacere o valoare economică mai mare decât orice altă activitate, deținând un nivel de forță incomparabil pe baza căruia poate să influențeze afacerea – înțelegerea pieței, apărarea intereselor clientului, generarea inovației, construirea brandului, influențarea unei creșteri profitabile.

Barrier® a înțeles că pe o piață din ce în ce mai competitivă, totul contează: trebuie să poți să atragi cei mai buni oameni, să le pui la dispoziție cele mai moderne instrumente IT, să ai sistem de management financiar impecabil, o echipă de vânzări foarte dinamică și un brand foarte bine „îngrijit”. 

Marketingul presupune angajament. Angajament față de tine, că vei respecta deadline-urile, că vei duce la bun sfârșit proiectul; angajament față de clienți, că folosești toate informațiile pe care ți le livrează pentru a învăța; angajament față de mediul ce te înconjoară, pentru că marketingul te formează să vezi cu alți ochi ce este în jurul tău.

Avantajele de care beneficiază orice partener Barrier® sunt:

  • detalii despre marcă – notorietatea brandului

  • detalii despre showroom-ul pilot/posibilitatea intrării în sistemul de franciză

  • date complete de contact referitoare la francizații din rețea pentru a se lua legătura cu ei

  • studii de piață

  • campanie integrată de marketing

Barrier® aplică o campanie integrată de marketing care utilizează cât mai multe medii de comunicare, de la cele clasice la cele neconvenționale: spot tv, radio, print, outdoor, online, direct, evenimente și așa mai departe.

Adaptarea continuă a Barrier® este necesară datorită modificărilor care intervin în nevoile și așteptărilor clienților, dar nu trebuie neglijate strategiile și eforturile concurenților pentru menținerea poziției de lider pe piața tâmplăriei termoizolante. Oricare element al mixului comunicațional devine un punct decisiv al avantajului competitiv și contribuie hotărâtor la atingerea obiectivelor competitive ale companiei pe piețele în care activăm. Coerența demersurilor întreprinse de Barrier® este asigurată prin comunicarea integrată de marketing. Aceasta constituie un avantaj suficient de mare încât să facă diferența fată de concurenți și care să poată fi menținut pe termen lung în condițiile schimbărilor înregistrate pe piețele pe care activăm și ale acțiunilor concurenților.