Barrier a deschis un nou showroom în franciză

Barrier, lider național în producția de tâmplărie termoizolantă din PVC, a inaugurat pe data de 15 ianuarie, la Radăuți, un nou magazin în sistem de franciză, continuând astfel cu noul model de business pe piața pe care activează. Fiecare francizat va trebui să achite o taxă pentru franciză în valoare de 5.000 Euro, care îi asigură drepturile de exploatare ale brandului, produselor și sistemelor de lucru Barrier.

„Suntem la deschiderea unei noi francize la nivel național. Este un pas uimitor în planul nostru de deschidere a 100 de francize Barrier. Cu acest pas, vom dezvolta forța de vânzare, clienții vor avea o alta experiență, vor avea magazine specializate care vor arăta mult mai bine, cu personal mult mai calificat. Aceste magazine vor avea mostrele și ultimele noutăți tehnologice, aduse la zi. Mă bucur că putem dezvolta unicul sistem de franciză din industria tâmplariei PVC, fiind un proiect pe care l-am perfecționat de-a lungul unei perioade lungi de timp. Avantajul major al francizei Barrier este dat de faptul că investiția se recuperează rapid, neexistând redevențe sau taxe ascunse”, declară domnul Sebastian Stefănescu, coordonator de vânzări la nivel național al companiei Barrier.

“Ne-am propus de mult timp să facem acest pas, prin deschiderea francizei Barrier. Sper că a ieșit așa cum se așteaptă toata lumea, dorim să fim cât mai prezenți în piață și să mulțumim toți clienții. Suntem profesioniști și asta trebuie să se vadă prin satisfacția clienților”, declară domnul Romeo Terpez, manager al francizei din Rădauți, județul Suceava.

Printre beneficiile pe care le oferă o afacere proprie în sistem franciză Barrier se numără: o rețea în continuă expansiune, cu un număr de peste 200 de parteneri activi, showroom-uri amplasate strategic și elemente de identitate vizuală cu un design unic, ușor de memorat.
De asemenea, aderarea la reteaua de francize Barrier, permite unui francizat să beneficieze de rezultatele campaniei integrate de marketing.