Barrier a inaugurat un nou magazin in sistem de franciză

Barrier, lider național in producția de tâmplărie termoizolantă din PVC, a inaugurat pe data de 8 ianuarie, la Nehoiu, o nouă franciză, inițiind astfel un nou model de business pe piața pe care activează. Taxa pentru franciza Barrier este de 5.000 Euro și asigură drepturile de exploatare ale brandului, produselor și sistemelor de lucru Barrier.  

 

De asemenea, pentru ca fiecare unitate francizată să fie operațională, Barrier investește 30.000 de Euro/ magazin, costul incluzând: mobilier, kit shop fiting, set complet de mostre, program de proiectare și ofertare, signalistica interioară și exterioară, cursuri pentru întregul personal implicat în operarea francizei, prin intermediul ”Academiei Barrier”.

 

Pe lângă taxa de franciză care se va plăti o singură dată, la semnarea contractului, fiecare francizat va mai avea nevoie de o investiție de aproximativ 5.000 de Euro/ magazin, costul  incluzând contravaloarea lucrărilor civile interioare, chiria spațiului și utilitățile pentru primele 2-6 luni de lucru.

 

Investiția francizaților poate fi amortizată în termen de maximum 6 luni pentru cei care activează  deja în domeniul tâmplăriei PVC și de 1 an pentru cei care nu lucrează în acest moment în domeniu, în cazul acestora fiind necesară și investiția în scule profesionale de montaj, precum și achiziționarea unei mașini speciale pentru transportul produselor.

 

Mă bucur că putem dezvolta acest sistem de franciză in industria tâmplăriei PVC, si va pot spune acest proiect a fost perfectat de-a lungul unei perioade mai lungi de timp. Faptul că Barrier a devenit unul dintre cele mai cunoscute branduri din domeniu, conjugat cu tendința de maturizare a pieței, dar și cu feedback-urile extrem de pozitive pe care le-am primit de la colaboratorii noștri, am considerat că acum este momentul oportun să lansăm oficial acest model de business. Pentru 2015 vizăm o rețea de 100 de francize la nivel național, cu accent pe București, Moldova și Ardeal ca zone cu cel mai mare potențial de dezvoltare pe termen scurt și mediu.”, declară Adrian Gârmacea, director general al companiei producătoare Barrier.

 

Printre beneficiile pe care le oferă o afacere proprie în sistem franciză Barrier se numără: o rețea în continuă expansiune, cu un număr de peste 200 de parteneri activi, showroom-uri amplasate strategic și elemente de identitate vizuală cu un design unic, ușor de memorat. De asemenea, aderarea la o rețea de franciză Barrier permite unui francizat să beneficieze de rezultatele unei campanii publicitare organizată în întreaga rețea. Un alt avantaj este reprezentat de faptul că investiția se recuperează rapid, neexistând redevențe sau taxe ascunse.