Barrier continua implementarea sistemului de franciză

Barrier, liderul național în producția de tâmplărie termoizolantă din PVC, a tăiat panglica pe data de 22 ianuarie, la Satu Mare, unui nou magazin în sistem de franciză, continuând astfel cu noul model de business pe piața pe care activează. Fiecare francizat va trebui să achite o taxă pentru franciză, care îi asigură drepturile de exploatare ale brandului, produselor și sistemelor de lucru Barrier.

“Dorim să promovăm un sistem de franciză puțin diferit de ceea ce a fost până acum pe piața de tâmplărie PVC, deoarece am constatat, în urma unui studiu efectuat, că nu există magazine specializate pe întreg teritoriul României. Prin acest nou concept de bussines, dealerii care își doresc niște valori din comercializarea tâmplăriei, fac această investiție și obtin rezultate. iar clienții finali beneficiază de consultanță specializată. Dacă își doresc o izolație termică sau fonică pe un bulevard principal, să le oferim practic ceea ce au nevoie, nu neapărat ceea ce avem de vânzare” a declarat Valentin Stan, director de vânzări Barrier.

“În primul rând ca să fii profesionist trebuie să lucrezi cu profesioniști. Barrier este singura companie care ne dă suport pe toate planurile, atât material cât și logistic, iar datorită Academiei, vom beneficia de cursuri de formare și specializare. În aceeași măsură, vreau să subliniez rolul important al calității produselor și a serviciilor pe care ni le oferă” a declarat Adrian Loboș, manager al francizei din Satu Mare.

Printre beneficiile pe care le oferă o afacere proprie în sistem franciză Barrier se numără: o rețea în continuă expansiune, cu un număr de peste 200 de parteneri activi, showroom-uri amplasate strategic și elemente de identitate vizuală cu un design unic, ușor de memorat.

De asemenea, aderarea la rețeaua de francize Barrier, permite unui francizat să beneficieze de rezultatele campaniei integrate de marketing.

Barrier și-a propus pentru anul acesta să pună bazele a 100 de francize la nivel național cu accent pe București, Moldova și Ardeal, ca zone cu cel mai mare potențial de dezvoltare pe termen scurt și mediu, unde clienții să găsească indrumare și produse de tâmplărie PVC la cele mai înalte standarde calitative.