Blog

Un nou showroom Barrier în Cluj

Sorin Vlad – Manager Franciză Cluj a ales drumul antreprenoriatului sub îndrumare, profitând de facilitățile acordate de Barrier, precum și de un cadru bine definit pentru a deschide o franciză.

”De ce am ales o franciză Barrier? Ne-a plăcut ideea că beneficiam în scurt timp de tot know-how-ul necesar, de un sistem de management bine pus la punct cu o experiență de peste 20 de ani. În același timp, ne puteam dezvolta afacerea proprie.” (Sorin Vlad – Manager Franciză Cluj)

Proiectul franciza Barrier a fost elaborat pentru a dezvolta societatea civilă și a îmbunătăți calitatea vieții. Înainte de a încheia un contract de tip franciză, atât francizorul, cât și beneficiarul (francizatul) trebuie să respecte faza precontractuală care are ca scop să permită fiecărei părți să-și confirme decizia de a colabora. Francizorul furnizează viitorului beneficiar informații despre experiența dobândită, despre condițiile financiare, tehnologii, obiective, condițiile contractului, astfel încât francizatul să participe, în deplină cunoștință de cauză, la derularea contractului de franciză.

”Persoanele care se îndreaptă către noi au spirit antreprenorial dezvoltat, mulți dintre ei având și cunoștințe tehnice destul de bune. În dezvoltarea unui business Barrier este nevoie și de o aplecare spre zona tehnică, în special, în zona de service.” (Constantin Pîntea – Departament Tehnic)

Procesul de selecție a francizaților este asemănător cu o recrutare. Fiecare aplicant la o franciză Barrier trece printr-un proces de selecție (interviuri, plan de afaceri) și apoi se ia decizia de vânzare a licenței. În etapele firești ale procesului de recrutare contează și atitudinea.

„Pentru a intra în comunitatea Barrier tot ce e nevoie să faci este să te informezi constant, să știi ce implică un business de franciză. Cel mai bine este să vizitezi un showroom Barrier și să vezi angajații la treabă. Dacă îți place ce vezi ești foarte aproape să deții propriul tău business. Totul depinde de cât de mult suflet pui. Reprezentanții Barrier vor fi tot timpul lângă francizat și îl vor îndruma cu sfaturi ca să reușească tot ce și-a propus.” (Valentin Stan – Manager Vânzări)

În cadrul Barrier se oferă cursuri intensive de pregătire, consiliere în alegerea locației, planuri de amenajare specifice locației, comanda echipamentului pentru a fi oferit la timp. După deschidere, reprezentantul local ajută francizații cu evaluări permanente ale modului de funcționare, iar formarea este continuă.

”În 2014, am deschis primul showroom Barrier în Bacău și mi-am luat angajamentul să dezvolt acest business pentru că este în ADN-ul meu și pasiunea mea este să cresc afaceri și oameni. Rolul meu este să-i identific pe viitorii proprietari de franciză și să fiu un antrenor de antreprenori. Barrier mizează pe feedback-ul direct al francizaților. Suntem permanent în contact cu partenerii noștri. De altfel, organizăm periodic întâlniri cu aceștia pentru a culege feedbackul lor și a optimiza fluxurile de business. Modelul de business Barrier este bine primit mai ales că oferă acces permanent la tehnologia, know-how-ul companiei mamă, dar și la expertiza locală.” (Adriana Mazilu – Manager Dezvoltare Francize)